Retouren en service

Bestelling retourneren

Indien uw bestelling niet naar wens is denken wij graag met u mee. Neemt u daarvoor contact op met onze klantenservice (088 – 17 17 370) of stuur een email naar klantenservice@zlimthuis.nl.

Wilt u een artikel retourneren? Stuur het artikel gratis, voorzien van een kopie van uw orderbevestiging, naar het volgende adres:

Zlimthuis
Afdeling Klantenservice
Antwoordnummer 3
7000 VB Doetinchem

N.b. Wij vergoeden de reeds betaalde verzendkosten niet.

Producten ruilen

Deze informatie komt zo spoedig mogelijk online. Heeft u vragen over het ruilen van een product? Bel onze klantenservice op 088 17 17 370 of stuur een e-mail naar klantenservice@zlimthuis.nl. Wij helpen u graag.

Defecte producten (kapot of beschadigd)

Deze informatie komt zo spoedig mogelijk online. Heeft u vragen over een beschadigd of kapot product? Bel onze klantenservice op 088 17 17 370 of stuur een e-mail naar klantenservice@zlimthuis.nl. Wij helpen u graag.

Garantie

Deze informatie komt zo spoedig mogelijk online. Heeft u vragen over uw garantie op een product? Bel onze klantenservice op 088 17 17 370 of stuur een e-mail naar klantenservice@zlimthuis.nl. Wij helpen u graag.

Incomplete levering

Deze informatie komt zo spoedig mogelijk online. Heeft u vragen over een bestelling die niet compleet is geleverd? Bel onze klantenservice op 088 17 17 370 of stuur een e-mail naar klantenservice@zlimthuis.nl. Wij helpen u graag.

Klachten

Heeft u een klacht? Laat het ons weten. We denken graag mee over een juiste oplossing. U kunt contact met ons opnemen via:

Vergeet niet uw persoonsgegevens en, indien relevant, de bestelinformatie te vermelden.

Zodra uw klacht is ontvangen, ontvangt u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Meent u dat uw klacht niet naar behoren is afgehandeld, dan kunt u natuurlijk contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). U kunt uw klacht ook aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.

Bedrijfsgegevens

Zlimthuis
’t Brewinc 2e verdieping
IJsselkade 17
7001 AN Doetinchem

Telefoonnummer: 088 17 17 370
Email: klantenservice@zlimthuis.nl

KvK-nummer: 09183602
BTW-identificatienummer Nederland: NL820471616B01