Bestellen

De stappen in het bestelproces

Producten in uw winkelwagen leggen

Zoek de producten die u wilt kopen, kies de opties per product en plaats ze in uw winkelwagen. Wilt u verder rondkijken? Geen probleem, de producten blijven in uw winkelwagentje liggen.

Winkelwagen bekijken
Klik op Winkelwagen bovenaan de pagina, of klik op Winkelwagen bekijken nadat u een product in de winkelwagen heeft geplaatst. U komt nu in het overzicht met de producten die in uw winkelwagen zitten. Hier kunt u aantallen wijzigen, producten verwijderen, een kortingscode invoeren als u die heeft, etcetera. Heeft u wijzigingen aangebracht, klik dan op Winkelwagen bijwerken. Als u verder wilt winkelen in de webshop kan dat natuurlijk. De producten blijven in de winkelwagen. Wilt u doorgaan bestellen? Klik dan op Doorgaan naar afrekenen.

Afrekenen en verzenden

Heeft u al een account, dan kunt u hier inloggen. Zo niet, registreer dan een nieuw account. Of vul uw adresgegevens in zonder een account aan te maken. U kunt een afwijkend verzendadres invoeren. Controleer nogmaals goed uw bestelling. Is alles compleet en juist? Dan scrollt u verder naar onderen. Hier kunt u een betaalwijze selecteren.

Betaalwijze selecteren

Kies hoe u wilt betalen. U kunt betalen met iDEAL of PayPal. Klik op Plaats bestelling om uw bestelling af te ronden. U wordt doorverwezen naar de veilige iDeal-omgeving van uw eigen bank of uw veilige PayPal-omgeving.

Bestelling afronden

Keer na de betaling terug naar onze website. U ziet een bevestiging van uw bestelling en ontvangt deze tevens op het door u opgegeven e-mailadres. Wij nemen uw bestelling uiterlijk binnen een werkdag in behandeling.

De werking van uw account

Op Zlimthuis.nl kunt u een persoonlijk account aanmaken. Het voordeel hiervan is dat u al uw bestellingen terug kunt zien, facturen kunt downloaden en uw adressen kunt beheren.

Account aanmaken

Er zijn twee mogelijkheden om een account aan te maken.

  1. Tijdens het bestelproces: u wordt dan gevraagd een account aan te maken.
  2. Zonder het plaatsen van een bestelling. U doet dit als volgt. Bovenaan de website van Zlimthuis ziet u het tabblad Mijn account. Hier registreert u zich met uw e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord. In uw e-mail ontvangt u een bevestigingslink.

De verwerking van uw bestelling

Nadat u uw bestelling heeft betaald gaan wij meteen voor u aan de slag. Indien een product op voorraad is wordt dit op de eerstvolgende werkdag verstuurd. Indien het product niet op voorraad is, dan doen wij ons uiterste best om het product binnen vijf werkdagen te versturen (mits op voorraad bij onze leverancier).

Bestelling inclusief montage

Heeft u een product besteld inclusief montage, dan neemt de monteur het product mee wanneer de afspraak voor montage is gemaakt. Binnen twee werkdagen na het plaatsen van uw bestelling neemt onze monteur contact met u op voor het maken van deze afspraak.

De status van uw bestelling

Wanneer u inlogt op uw account, dan ziet u onder het kopje Bestellingen alle bestellingen die u heeft geplaatst. Hier kunt u gemakkelijk de status van uw bestelling volgen.

Verklaring van de verschillende statussen:

  • Ontvangen – Wij hebben uw bestelling en betaling ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag om deze te verwerken.
  • In behandeling – Wij zijn bezig met het verwerken van uw bestelling.
  • Verzonden – Uw bestelling is verzonden. Indien van toepassing ontvangt u de Track&Trace code per e-mail.
  • Geannuleerd – U heeft uw bestelling geannuleerd.
  • Geretourneerd – U heeft uw bestelling geretourneerd en wij hebben deze ontvangen.

Wijziging van uw bestelling

Na het plaatsen van uw bestelling kunt u deze niet meer online wijzigen. Klopt er iets niet, of wilt u iets veranderen aan de bestelling, dan kunt u natuurlijk wel contact met onze Klantenservice opnemen door te bellen naar 088 17 17 370 of door een e-mail te sturen naar klantenservice@zlimthuis.nl.

Annuleren en retourneren van uw bestelling

Uw bestelling is nog niet verzonden

U kunt uw bestelling annuleren totdat u een bevestiging van verzending heeft ontvangen. Dit doet u door te bellen naar 088 17 17 370 of door een e-mail te sturen naar klantenservice@zlimthuis.nl. Na het annuleren ontvangt u zo spoedig mogelijk uw aankoopbedrag terug.

Uw bestelling is verzonden

Is uw bestelling al verzonden, dan heeft u vanaf de ontvangst van uw bestelling een bedenktijd van maximaal 15 dagen om uw bestelling zonder opgave van redenen terug te sturen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 088 17 17 370 of stuur een e-mail naar klantenservice@zlimthuis.nl. Vanaf het moment dat u heeft aangegeven uw bestelling te willen retourneren dient u deze binnen 14 dagen te versturen.